"מבט" – על המהפכה בעולם הביטוחים

המהפכה בעולם הביטוחים

מהפכת המידע שיצר האינטרנט מגיעה גם לעולם הביטוח. מהיום בעזרת אתר "מבט", ניתן לקבל מידע אמין, מפורט ומקצועי אשר מתייחס  גם להיקף הכיסוי של הפוליסות הקיימות וגם למחיר. בנוסף ניתן לראות בקלות את היתרונות והחסרונות של כל פוליסה. והכל תוך שניות ספורות וללא צורך במסירת פרטים מזהים.

 

אבל עולם הביטוח הוא כל כך מבלבל… איך אפשר להבין את זה?

עולם הביטוח הוא עולם מורכב, מבלבל ולרוב יוצר תחושה של לחץ וחוסר הבנה. עד היום לא יתאפשר לאדם הפרטי לקבל מידע לגבי מחירי פוליסות הביטוח בחברות השונות, ולא ניתנה לו האפשרות לערוך  השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות באופן דיסקרטי ואנונימי (כפי שקיים בתחומים אחרים).

לא עוד! – היום מגיעה המהפכה!

לראשונה, פותח כלי מתקדם, ייחודי וחדשני שמאפשר  למצוא בקלות רבה מידע אמין, מדויק ומקצועי לגבי ביטוחים שונים, וכן לערוך השוואה בין תעריפי הביטוח בחברות השונות.  ההשוואה כאמור כוללת גם התייחסות למדדי איכות השירות, להיקף הפוליסה, והייחודיות של אותה הפוליסה בכל חברה וחברה. מרבית האנשים אינם יודעים  כי לאותו סוג ביטוח יכול להיות מחיר שונה בכל חברה .

בבואנו לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר עבורנו, עלינו לשים לב לא רק למחיר הפוליסה, אלא להיקף הכיסוי המוצע בה, וזאת בהתאמה לצרכינו האישיים. (כך למשל אם אנו מתכננים הריון נעדיף  כמובן לבחור בפוליסה בעלת כיסויי נרחב יותר בתחום זה.)

מהיום, בעזרת אתר "מבט" מידע זה הופך להיות זמין, ברור ופשוט. בארבעה  "קליקים" תדעו היכן הכי משתלם לכם לרכוש  ביטוח, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת מקצועית.

 

"לכל אחד יש אינטרס" – אז מה האינטרס של "מבט"?

השימוש במחשבונים של "מבט" עשוי לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים לאורך תקופת הביטוח, ולא פחות חשוב – אף להבטיח לכם  את הביטוחים הטובים ביותר בזמן אמת, אשר יתנו לכם כיסוי אמיתי ושקט נפשי.

חשוב להדגיש כי מחשבוני "מבט" מציגים מידע אובייקטיבי! אתר "מבט" אינו משויך  לאף חברת ביטוח, והמטרה  שלו היא חתירה למציאת מענה לצורכי הלקוח ולטובתו המקסימלית בלבד. לכן, אתר "מבט" מתמקד  בהנגשת המידע לציבור הרחב בצורה פשוטה, קלה, ברורה ומקצועית. לצד הפשטות בתהליך הבחירה, תקבלו, בכל חיפוש את מחירי הנטו של חברות הביטוח השונות לצד איכות השירות ובנוסף ניתוח עדכני בנוגע ליתרונות והחסרונות היחסיים בכל פוליסה.

את המלאכה המקצועית המשתקפת במבט מובילה איילת ערוסי, עו"ד בעלת חברת בריאות מא' ועד ת' אשר אבני הדרך על פיהן היא פועלת תואמים לאלה של מבט – מקצועיות, בהירות, ושקיפות. שיתוף הפעולה הנ"ל יוביל התעדכנות מתמדת תוך כדי שינויים ותמורות שיתרחשו בענף. ובנוסף מספקת מגוון פלטפורמות (גם דיגיטליות) לייעוץ מקצועי ואובייקטיבי באשר להחלטתכם.

אז… איך בעצם עובדים המחשבונים של מבט?

"מבט" מביאה ערך מהותי לשוק הביטוח בדרך הצגת הנתונים באופן מדויק, אפקטיבי וללא צורך בהזדהות.

כדי לקבל את המידע, יש לענות על ארבע שאלות פשוטות: גיל, מגדר, הנטייה לעשן וסכום הפיצוי אותו תרצו לרכוש. שניות בודדות לאחר מכן מערכת מבט תציג עבורכם  השוואה אמיתית בין כל חברות הביטוח.

הצעת המחיר משקללת בתוכה את הפרמיה החודשית הממוצעת. בנוסף, יש באפשרותכם לבחור עבור כמה שנים קדימה תרצו לראות את מחיר הפוליסה? (חמש, עשר וכו'), שימו לב, לרוב לאחר שלוש  שנים מתחילה להופיע התייקרות במחיר הפוליסה.

באתר "מבט" ניתן לראות בקלות את הפרמטרים החשובים ביותר לקבלת החלטה:

– עלות נטו בממוצע ל-X השנים הקרובות.

–דרוג "מבט" – אשר משקלל את מחיר הפוליסה ואת הקיף הכיסוי הביטוח ומראה למעשה את עלות התועלת של אותה הפוליסה, עד כמה הפוליסה משתלמת ביחס       להיקף שלה

– דגשים מיוחדים לכל פוליסה, המציגים את ההבדלים המשמעותיים ביותר בכיסוי של כל  אחת מחברות הביטוח.

 

לסיכום…

אם כן, לאחר בדיקה מעמיקה, נראה ללא כל ספק שלמערכת "מבט" יש יתרונות בולטים וייחודיים רק לה, אשר מעבירים סוף סוף את עולם הביטוח ל"ליגה אחרת"! המהפכה בעולם הביטוח כבר כאן! לכם רק נותר "לשחק בליגה של הגדולים" וליהנות מהשירות המקצועי, האמין, המהיר והאיכותי ביותר שקיים כיום!

אז קדימה! כנסו ותופתעו, כי מהיום ביטוחים בוחרים "במבט" – www. Mabatt.co il

 

אנחנו כאן בשבילכם!

דילוג לתוכן