אנחנו ב"מבט" מאמינים שידע זה כוח, אך כיום סביב עולם הביטוח קיים ערפל כבד, חוסר הבנה וחוסר בידע אמיתי, אמין, זמין ומקצועי.

את אתר "מבט" יזם ופיתח רני ארליכזון, אנליסט, כלכלן  סוכן ביטוח במקצועו ובעל תואר שני במשפטים, שבמסגרת עבודתו הרגיש בחוסר מידע הקיים באופן זמין ומהיר לאדם הפשוט וכן לנותני השירות.

כמו בשאר תחומי החיים, גם בתחום הביטוח הגיע הזמן לאפשר לכם לבדוק, להשוות, להבין ולדעת היכן הכי נכון לכם לרכוש ביטוח.

השימוש באתר הינו בחינם וללא צורך בהזדהות או בהשארת פרטים {לשימוש פרטי ואישי}.

זוהי מהפכה אמיתית!

מערכת "מבט" משמשת גם ככלי עבודה לסוכני הביטוח ועוזרת לבחור ללקוחת את הביטוח המתאים והמשתלם ביותר. סוכני הביטוח הנרשמים לאתר יכולים להנות ממגוון פיצ'רים שפותחו במיוחד עבורם כגון: הזנת הנחות אישיות, קבלת קוד סוכן אותו הם יכולים לתת ללקוחות, התפתחות פרמיה באתר ובקרוב מחשבון חיתום רפואי, מחשבון משכנתא ועוד פיתוחים שיקלו על עבודת הסוכן ויתנו לו כלים שיסייעו לו בעבודתו ויחסכו לו זמן עבודה רב (ניתן לקרוא עוד במאמר "מבט לסוכן הביטוח")

איך זה עובד?

עונים על כמה שאלות קצרות באופן אנונימי ותוך שניות בודדות בלבד, תוכלו  לקבל השוואה בין חברות הביטוח הקיימות בשוק, וכן המלצה על הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר עבורכם. המערכת מציעה השוואה של מגוון סוגי ביטוחים כמו: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח תאונות קשות וביטוח למחלת הסרטן.

 

אילו מדדים בוחנת מערכת "מבט"?

מערכת "מבט" בוחנת מספר מדדים, כדי שלכם יהיה את המידע הדרוש לקבלת החלטה.

מחיר נטו – מדד המציג את המחיר לאחר הנחות (ההנחות המוזנות באתר הן הנחות הממוצעות של סוכן בית בכל חברה). המערכת מציגה את העלויות נטו בשנה הראשונה וכן את העלויות הצפויות לכם בעתיד על פי התקופה שאתם מבקשים. ניתן לשנות את משך התקופה הנבחרת ולראות את השינוי במחיר הפוליסה במשך השנים הבאות.

היקף הכיסוי הביטוחי- נקבע על ידי עורכת הדין איילת ערוסי, מומחית בתחום ביטוחי הבריאות והחיים , אשר בחנה את איכות הכיסוי בכל הפוליסות השונות ודרגה אותם על פי קריטריונים מדידים ואובייקטיביים. והם מופעים באתר ככיסוי מקסימלי, כיסוי רחב ביותר, כיסוי רחב, כיסוי בינוני וכיסוי נמוך.

ב"מידע נוסף" תוכלו למצוא השוואה בין היתרונות הייחודיים שיש בכיסוי הביטוח בחברה שבחרתם, לבין אלה שבחברות ביטוח אחרות. וכמו כן המערכת מציפה מה אין באותה פוליסה אך יש בחברות אחרות. מרבית האנשים אינם יודעים כי לאותו סוג ביטוח יכול להיות מחיר שונה בכל חברה וכי תכולתו של סל הכיסוי משתנה מחברה לחברה. לפיכך, הם לרוב יבחרו באפשרות הזולה ביותר מבלי לבדוק את כדאיות הפוליסה עבור צורכיהם האישיים. בעזרת הדגשים אלו תוכלו לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם.

דירוג "מבט" –  מופיע באתר ככוכבים, מציין למעשה את עלות התועלת של כול פוליסה, המערכת משקללת את היקף הכיסוי ואת עלות הפוליסה ומציגה איזו פוליסה נותנת ללקוח כיסוי מירבי ביחס לעלות ובסדר יורד אל מול שאר הפוליסות – והכל תוך שניות בודדות בלבד.

מה הייחוד של "מבט"?

רק ב"מבט" תוכלו למצוא התייחסות להיקף הכיסוי ותוכלו להבין את ההבדל בין הפוליסות השונות. וכמו כן רוב הצעות המחיר שמקבלים בדרך-כלל מגלמות את מחיר הביטוח לשלוש השנים הראשונות, והחל מהחודש הראשון של השנה הרביעית הפרמיה החודשית מתייקרת בעד כ-50%. לעומת זאת, "מבט" מציגה מחיר משוקלל לכמה שנים שתבחרו, כך שתוכלו להימנע מהפתעות לא רצויות. כמו כן, כשבוחנים חברה לאורך זמן ניתן לראות הבדל משמעותי במחירי הביטוח באותה החברה.

 

מצאתם פוליסה שמעניינת אותכם אך הפירוט בפוליסה נשמע לכם כמו סינית?! – באתר "מבט" תוכלו למצוא דף מונחים עשיר אשר יסייע לכם להבין בדיוק מהם סוגי הביטוח הקיימים?, מהי החשיבות שלהם?,  כיצד בוחרים את סכום הפיצוי/הכיסוי? על מה אתם משלמים? ועוד 'טיפים' שיבהירו לכם את התמונה כך שתבינו בדיוק מה אתם מקבלים בביטוח שבחרתם ועד כמה הוא רלוונטי עבורכם.

אנו ב"מבט" מאמינים כי סוכן הביטוח הוא גורם משמעותי ומכריע ביותר בבואנו לרכוש ביטוח, סוכן הביטוח הוא זה אשר יעמוד לצידכם ברגע האמת וידע לייצג אותכם מול חברות הביטוח, לכן, אנו ממליצים להיעזר במערכת ולהשתמש בא יחד עם הסוכן שלכם. ככה תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות, תבינו מדוע נבחרה לכם פוליסה מסוימת ותדעו שבחרתם בטוח.

במידה ואין לכם סוכן ביטוח, מערכת "מבט" יודעת  לאתר את הצרכים הספציפיים שלך – הלקוח, ולחבר אותם לנותן שירות שיש לו יתרון יחסי והוא מומחה במתן מענה לצרכים שלך ככה אתם יודעים שאתם באמת מכוסים.

כל המידע שניתן באתר "מבט" הינו מידע מקצועי ומהימן הניתן על ידי יועצת הביטוח שלנו, איילת ערוסי , שהיא גם עורכת דין ובעלת תפקיד מפתח חשוב ובכיר בתחום. כך אנו מבטיחים כי כל המידע והתכנים שאנו מספקים לכם ניתן במקצועיות, באובייקטיביות, בשקיפות מלאה וכמובן באופן פשוט וברור.

 

אז… קדימה כנסו למחשבון, כי ביטוחים משווים ב"מבט"!

 

שלכם,

 

צוות "מבט".

דילוג לתוכן