איך הרפורמה החדשה בביטוח החיים יכולה לחסוך לך כסף רב!

רפורמה החדשה בביטוח החיים

בפברואר 2019 יצאה הרפורמה החדשה בביטוח החיים. הרשות הממונה על הביטוח ביקשה מחברות הביטוח לבצע תמחור מחדש על פרמיות ביטוחי החיים.
בעקבות הרפורמה, העלויות לביטוחי חיים קטנו בממוצע ב 30% וכך נוצרה הזדמנות לחלק מהאוכלוסייה להוזיל את עלויות ביטוחי החיים באופן משמעותי.

המשמעות היא חיסכון כספי ממוצע שיכול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים לכל תקופת הביטוח.

ביטוח חיים הינו כיסוי ביטוחי הכרחי כתנאי למשל לצורך קבלת משכנתא, או ביטוח חיים פרטי שמיועד- להבטחת קרובינו ואהובינו במקרה של, חלילה,  פטירת אדם בוגר שיש לו חובה ואחריות כלפי עתיד משפחתו.

בכל אופן ההוצאה על ביטוח חיים היא משמעותית וחסכון ישפיע על ההכנסה הפנויה של המשפחה שלנו.

העלות החודשית לביטוח חיים מושפעת מגיל המבוטח, ממין המבוטח ומהנטייה שלו לעשן.

עלות הביטוח נגזרת באופן ישיר מהמידע שיש לחברת הביטוח על תוחלת החיים. ככל שתוחלת החיים גדלה הסיכוי לפטירת המבוטח הולך וקטן וכך גם הסיכון של חברת הביטוח.

לכן ככל שתוחלת החיים גדלה, כך הפרמיה שגובה חברת הביטוח, מאיתנו המבוטחים, הולכת וקטנה.

 

מה חשוב לבדוק לדעת:

  1. במידה ויש לכם פוליסת ביטוח חיים ואתם מעוניינים להחליף אותה בפוליסת ביטוח חיים חדשה וזולה יותר – זה יצריך מכם לחתום על הצהרת בריאות ולענות על שאלון בריאות.
  2. בחלק מפוליסות ביטוח החיים שנמכרו בעבר קיימות הנחות גבוהות לאורך כל חיי הפוליסה – לכן המחיר שלהן היום עשוי להיות עדיין אטרקטיבי יותר מהמחירים שמוצעים היום במסגרת הרפורמה.
  3. ישנן פוליסות ביטוח חיים שמשועבדות לבנק (לצורך לקיחת משכנתא). יש לוודא כי בעת מעבר לפוליסת חיים חדשה הבנק מקבל את אישור השעבוד (כדי לא תתקלו בבעיות מול הבנק).

 

אז למה אתם מחכים? כנסו למבט וגלו איך הרפורמה לביטוח החיים יכולה לעזור לך לחסוך כסף רב בהוצאות לביטוח חיים.

המחשבון של "מבט" מחכה לכם. שלושה קליקים ויש לכם השוואה אמתית של מחירי חברות הביטוח והתייחסות להיקף הכיסוי . כל מה שצריך זה להקליק את הגיל, את המגדר ואת הנטייה שלכם לעשן.

שימו לב לדרוג "מבט"  המשקלל את המחיר ואת היקף הכיסוי הביטוחי ומראה לכם מה בדיוק הכסף שלכם קונה.

כל המידע מוצג לכם באופן אובייקטיבי והכי חשוב באופן פשוט ברור ומונגש. כמובן שהאתר של "מבט" שומר על אנונימיות ודיסקרטיות מוחלטים בעת הגלישה שלכם באתר לקבלת מידע.

ככל שתצטרכו, הנציגים של "מבט" עומדים לרשותכם לכל שאלה וכן להמלצה על סוכני ביטוח אמינים שיש להם מעמד חזק מול חברות הביטוח.

אז קדימה למחשבון של "מבט", כי ביטוחים משווים במבט

 

מבט

__________________________

www.mabatt.co.il

 

 

דילוג לתוכן